3 Haziran 2012 Pazar

Veda 'ya dair...

Bazen " Veda" anlatır insanı...

(MARS'a Veda)

 

                                                             
Bahar ÖNALDİ
Sevgili Melahat,

Bir yazar isten ayrilirsa ancak bu kadar guzel yazar. Cok duyugulandim mailini okurken. O kadar renk kattin ki Mars'a, basarili ve sistemli calismanin uzerine. Seni tanidigim icin cok sansliyim. Iyi ki varsin. Iyi ki seni tanimisim.
Not : Bugun ofisde yokum yarin gelecem yanina. Cok operim.


Özlem SEVİNÇ
Canım umarım hersey gonlunce olur. Maile inanamadım şok yaşıyorum şu an.
Kendıne ve aılene cok ıyı bak.
Opuyorum


Onur YILMAZ
Merhaba Melahat Hanım,


Bende pek çok veda maili okudum fakat içlerinde bana en hüzün veren mail sizinkisi oldu. Gidişiniz beni gerçekten çok üzdü, umarım siz ve aileniz hayatınız boyunca çok mutlu olursunuz. Sizi tanıdığım için ve hayatımızın bir parçası olduğunuz için kendimi şanslı hissediyorum. Keşke demekten hiç hoşlanmıyorum fakat keşke sizinle daha fazla vakit geçirebilseydim.
Umarım bizlerde sizlerden öğrendiğimiz gibi, iş hayatında veya sosyal hayatımızda önemli olanın; doğru, dürüst ve değerli insan olarak anılabilmek olduğunu, geriden gelen arkadaşlarımıza ve çocuklarımıza sizin kadar iyi iletebiliriz.


Yolunuz açık olsun.


Nihal ÖZYILMAZ


Sohbet etme fırsatımız olmadı maalesef…….
“farkındalığınızı” fark ettiğim ve güneşinizden ışık aldığım için mutluyumJ
bazen konuşulmasa bile bunlar bana sizden yansıyan hislerdir.


Yolunuz güneşli olsun J


Beyre BAYRAKLI
Melahat Hanım,
Size, yaptıklarınıza, oluşturduğunuz ruha ve yarattığınız sevgiye yürekten inandım ben.
Bundan sonraki planınız her ne ise yine tüm dengeleri yine herkese örnek olacak şekilde taşıyacağınızı biliyorum.


Sizinle daha fazla çalışabilme imkanı yakalamayı gerçekten çok isterdim. Şu an sadece buna hayıflanıyorum..


Çünkü sizi gerçekten çok seviyorum ve saygı duyuyorum.
Sizin için çok olumlu ama benim içinL üzücü olan bu kararınızla size sonsuz mutluluk ve başarı diliyorum.


Zaten sizin gibi pozitif, sevgi dolu, saygıyı her anlamda sonuna kadar hakeden, dokunduğu herşeyde fark yaratan birinin mutluluk ve başarıdan uzak kalmayacağından eminim.
Bir gün bir yerde tekrar (ama bu kez daha uzunJ) birlikte olabilmek dileğiyle.
Saygılarımla.


Engin PEHLİVAN
Melahat hn merhaba
Aşağıdaki mailinizle bugün yazdığınız mail arasında çok güzel zamanlar geçirdik keyifli işler yaptık sizden hem müdürüm olarak hem bir ablam olarak çok şey öğrendim.İyi ki sizi tanımışım iyiki müdürüm olmuşsunuz …Bizim için yaptıklarınız özellikle benim için yaptıklarınız için size sonsuz teşekkürler sunuyorum.


Hayatınızda her şey kalbiniz gibi temiz olsun.


Ali KALE


Mac Panora da herkes bana gıpta ile baktı.


Size bağlı çalıştığım ve Müdürüm olmanızdan ötürü çok gururlandım.
Her şey için Teşekkürler,


Ahmet BERBER
Melahat Hanım


Benim için çok öğretici mesajlarla veda etmiş oldunuz.
Sorunsuz ve uyum içerisinde bir 4 sene geçirdik. Teşekkür ederim.


Her şey gönlünüzce olsun.
Mac Kanyon ailesi sizi seviyor. Bunu unutmayın yeter bize.


Özge SEVEN


Melahat Hanım,

Sizinle çalışmak çok güzeldi.

Umarım heni iş hayatınızda her şey istediğiniz güzellikte ve beklentide olur.
Başarılarınızın yeni iş hayatınızda da eksik olmamaasını temenni ederim.

Sevgi ve sağlıcakla kalın.

Selim GÜVEN
Günaydın Melahat hanım olmadı ama :(( çok üzüldüm kendi adıma :( çok mutlu oldum sizin adınıza :)
Hayırlısı olsun , bizde sizi çok sevmiş idik, böyle hep gülen yüzler zaten çok az Allah bir ömür hep böyle güldürsün inşallah. Bizde sizi unutmayacağız J


Bırsen ULAŞAN
Melahat Hanım Buket’in doğum günün de duydum. Gidiyormuşsunuz. Çok üzgünüm.
Sizi ne kadar sevdiğimi ve saydığımı biliyorsunuz. Ama o kadar çok iyi yerler hakkediyorsunuz ki söyleyecek bir şey bulamıyorum. Sizi çok seviyorum. Çok değerlisiniz ve çok özelsiniz benim için.Buradan ayrılıyor olmanız bizden ayrılıyor anlamına gelmez. Her zaman daime görüşeceğiz. Güzelliğinizi,iyiliğinizi ve dostluğunuzu çok özleyeceğim.


Sizi çok seviyorum. İyi ki sizi ve ailenizi tanıdım.
Yolunuz açık ve hep bizimle olsun.




Özge TURHANERİ
Mac  Kanyon yenileme departmanı adına size“OK”  diyoruzJ
Sizinle bağdaşlaşmış bir terim buJ
Başarılar diliyoruz…


Çağrı SUNTEKİN
Melahat Hanım,
Hayırlı olsun,
İş hayatınızda başarılar


Özgü Üster ASLAN


Hayırlı uğurlu olsun, yeni açılan kapılar yeni şanslar getirsin….


Seher ŞAHİN-MAC PANORA
Melahat Hanim,


Sizin adiniza sevinirken kendi adima uzuluyorum.
Mars zinciri,cok onemli ve degerli bir halkasini kaybediyor.
Umarim girdiginiz bu yeni yolda tum istekleriniz size yon gosterir ve basariya ulasirsiniz.
Guzel temennileriniz ve ogutleriniz icin kendi adima tesekkur ederim kulagima astim:)ve tum destek ve yardimlariniz icin de...


Yolunuz acik olsun.
Saygi ve sevgilerimle...


Kaan ATAGAN


Melahat Hanım merhaba,


Hakkınızda hayırlısının olmasını diliyorum:) Özleyeceğiz sizi.
Kendi mailiniz nedir acaba daha sonrası için irtibatJ


Aslı BÜYÜKA


Melahat Hanım,


Sizinle çok kısa bir süre çalışabildik ama bu sürede bana gösterdiğiniz destek için çok teşekkür ederim.Çok güzel yazmışsınız J
Yeni kararınızın hayırlı, yolunuzun açık olmasını dilerim.
Sevgiler.


Damla ARTÜZ


Melahat Hanım,
Sizi özleyeceğim ve bu harika mail için çok teşekkürler. Çünkü zaman zaman hepimizin unuttuğu değerleri hatırlatıyor.
Sevgi, mutluluk ve şans her zaman sizinle olsun. Kimbilir belki bir gün yine bir yerde kariyer yollarımız kesişir…
Sevgilerimle,


Leman ÖZGÜR


Melahat hanııımmmmmm
Siz de mi !
Ortak çalışmamış olsak da Sıcakkanlılığınız ve varlığınız yerinizi ayrı kıldı, kendi adıma uzgunum sizin adınıza da mutluyum.


Her şeyi çok güzel anlatmışsınız mailinizde. Bundan sonrasında daha güzel günler sizinle olsun.




Özlem ÖZAYDIN
Sizi tanıdığım için ben de çok şanslı ve mutluyum, tek şanssızlığım sizi geç tanımış olmak sanırım. Hayat sizin karşınıza da hep en az sizin kadar güzel insanlar çıkarsın ve hep mutlu olun. Sizi gerçekten çok seviyorum. Yolunuz açık olsun…


(yolculuklarım sizsiz çok tatsız geçecekL, çok özleyeceğim)


Engin PALABIYIK


Mutlu ve huzurlu olmanız dileğiyle Melahat Hanım. Her şey dilediğiniz gibi olsun, güzel olsun.
Görüşmek üzere, sevgiler.




Firuze ÖZAKLAR


Sizin için çok seviniyorum ama bizim için üzülüyorumL Çünkü sizi seviyoruzJ




Hüseyin BİNGÖL
Melahat Hanım,
Sizinle tanışmak çok güzeldi , mutluğunuz ve neşeniz hayat boyu daim olsunJ


Yeni işinizde sonsuz başarılar diliyorum …




...ve telefonla arayıp sevgilerini&iyi dileklerini ileten tüm arkadaşlara; içten sevgilerimle.